Gisteren hebben wij met trots en onder veel belangstelling de tentoonstelling Roermondse Meesters op Reis geopend – een groot succes!
Heeft u het gemist? De tentoonstelling is nog te bezoeken tot en met 25 mei, in de weekenden, Hemelvaartsdag en 2e Pinksterdag, van 13:00 tot 17:00 uur. Wij verwelkomen u graag in Galerie Bont en Blauw!
Naast het werk van onze permanente exposanten hebben wij dit jaar ook een aantal mooie verrassende exposities georganiseerd.
Wilt u op de hoogte blijven en updates ontvangen over onze exposities? Meldt u zich dan aan voor onze nieuwsbrief. Dit kan via de website contact pagina of op de lijst in de galerie.